Auto - apa care intra in masina


1. Se verifica scurgerile stalpilor, care pot fi astupate cu mastic din fabrica. Se scoate masticul. Scurgerile se afla chiar la imbinarea dintre stalpi si praguri, pe exterior, se vad cand se deschid portierele.
2. Se da cu matstic (neacetic) chederele de la parbriz, luneta, intre cheder si geam cat si intre cheder si tabla.
3. Se astupa cu silicon capetele suruburilor care fixeaza bordul, 4 la numar, doua in stanga, doua in dreapta.
4. Se siliconizeaza capacul de plastic al climatizarii de sub capota
5. se dau cu mastic garniturile tripletelor spate (blocuri optice)
6. Se da cu silicon/mastic foliile ce acopera partea interioara a portierelor.
7. Se verifica chederul hayonului. Se siliconizeaza.
8. Se verifica gaurile din praguri pe interior (se scot ornamentele de plastic din interior)
9. Se verifica capetele de amortizoare din portbagaj.
10. Geamurile trebuie sa fie bine inchise.

Trucuri si sfaturi
Tips and tricks
auto
sursa:top.ro-flash

Popular posts from this blog

Coduri si instructiuni telecomanda universala Watson URC 22B-6N

Telecomanda universala Hama - manual si coduri

Cum sa desenezi o bila 3D folosind doar linii

Televizor Watson LCR 22 HD manual de utilizare