Trimite continut de pe telefon pe televizorul Smart Samsung

Cu aplicatia Samsung Smart View pentru smartphone-uri Samsung cu sistem de operare Android puteti trimite prin wireless continut media dupa telefonul mobil pe un televizor Smart TV Samsung. Puteti partaja filmele, muzica si pozele din telefonul Samsung cu android, fara fire si doar cu ajutorul retelei de wireless pe care o formeaza routerul vostru.

Nu stiu daca aplicatia merge de pe orice telefon android pentru ca am incercat doar cu telefonul meu Samsung Galaxy S3 Neo. Puteti insa sa experimentati cu ce telefon aveti si poate merge.

Aplicatia are integrata si o telecomanda care poate fi folosita la televizor dupa ce v-ati conectat. Clic pe semnul de telecomanda.

Cerinte (sau cu ce am reusit eu):
- Telefon smartphone Samsung - Samsung Galaxy S3 Neo detin eu.
- Televizor Smart Samsung cu wifi incorporat - 32h5500 detin eu.
- Router wireless
- Si telefonul si televizorul conectate la wi-fi de la router

Descarcare si conectare la televizor
Cu telefonul vostru descarcati de AICI aplicatia sau in Magazin Play gasiti si instalati aplicatia Samsung Smart View.

Dupa instalare gasiti aplicatia pe ecranul telefonului si deschideti-o. Asigurati-va ca telefonul si televizorul Smart sunt conectate la router prin Wi-Fi.


In fereastra de inceput vi se va cere sa va conectati la televizor. Apasati butonul Connect to TV.


Fereastra urmatoare va afisa lista cu televizoarele gasite. Apasati pe numele televizorului vostru.


Pe ecranul televizorului va apare un cod pin din 4 cifre. Acest cod trebuie introdus in fereastra deschisa pe telefonul vostru.


Apasati Next si aplicatia va cauta in telefonul vostru fisierele video, audio si pozele si le va imparti in 3 categorii.
Selectati o categorie si apasati pe un fisier pentru a fi trimis si vizionat pe televizorul Samsung Smart.
Previous Post Next Post