Despre site

Bine ati venit pe blogul Trucuri și sfaturi!



Căutând pe internet după trucuri și sfaturi din diferite domenii, pentru a-mi rezolva problemele trebuia mereu s-a caut printr-o grămadă de site-uri pentru a găsi ceea ce mă interesa. Și asa mi-a venit ideea să fac un blog în care s-a adun toate trucurile posibile într-un singur loc.
Vreau să vă spun că majoritatea articolelor sunt luate de pe alte site-uri, și acolo unde este cazul voi pune sursa de unde acel articol este luat. Articolele sunt deja stocate în calculatorul meu, și unele sunt luate cu sursă cu tot iar altele din păcate am uitat să trec sursa, așa că, cei care sunt posesorii de drept sunt rugati sa ma scuze, pentru ca nu este cu rea intentie, iar daca vor intra pe acest blog pot sa lase un comentariu prin care sa solicite sa pun un link catre site-ul lor.
Oricum, sper sa gasiti aici informatiile care va intereseaza si puteti chiar sa lasati un comentariu in care sa-mi spuneti daca v-a ajutat sau nu articolele din acest blog, sau ce v-ar interesa sa gasiti aici.
Blogul este inca la inceput si nu sunt inca asa de multe articole dar sper ca in cateva luni sa ajung la o baza de date destul de mare.
Ok, acesta este unul dintre proiectele mele.



Colectie filme este cel de-al doilea blog al meu și se refera evident la filme și tot ce tine de lumea filmului. Din păcate din lipsa de timp nu prea am reușit să mă ocup așa cum trebuie de el.
Deci aș vrea să vă propun o chestie.

Cei interesați să scrie un articol în acest blog îl pot scrie și să mi-l trimită la următoarea adresă de mail: nikkoss29@yahoo.com iar eu îl voi publica în blog, bineînțeles cu numele celui care la scris și chiar un link către site-ul sau blogul lui dacă are.

Puteți intra pe acest blog să vedeți despre ce este vorba și spor la treabă.

Cam atât și despre Colectie filme.



Cel de-al treilea proiect al meu este DnRo-bloguri și este un site dedicat tuturor bloggerilor din Romania. Site-ul este și el la început dar deja puteți găsi acolo multe lucruri interesante.

Puteti gasi:
- listă cu site-uri de unde vă puteți lua template-uri Blogger pentru blogul vostru.
- listă cu site-uri unde vă puteți face bannere
- listă cu cele mai bune platforme de blogging unde vă puteți începe un blog
- o lista de aproape 50 de directoare românești unde vă puteți înscrie blogul

În curând și alte liste folositoare.

Veți mai găsi câteva unelte cu care puteți să verificați pagerank-ul blogului, alta cu care s-a preziceți pagerank-ul și alte câteva unelte.

De asemenea veți găsi acolo și un mini director de bloguri unde puteți să vă înscrieți blogul și chiar o mini biblioteca online de unde puteți descarca peste 40 de cărți ale unor autori foarte cunoscuți.

Cam atât despre proiectele mele, cei care au ceva de spus pot lăsa un comentariu sau pot trimite un mail pe adresa: nikkoss29@yahoo.com

O zi buna pe blogul Trucuri și sfaturi!

Previous Post Next Post