8 sfaturi Word pentru a vă transforma într-un utlizator experimentat

Microsoft Word este un instrument puternic și versatil pentru cei care îl folosesc zilnic. Cu toate acestea, utilizarea sa poate fi dificilă pentru cei care nu au experiență sau nu sunt familiari cu caracteristicile sale. În acest articol, vom discuta opt sfaturi care vă vor ajuta să deveniți un utilizator experimentat în Microsoft Word.

În primul rând, veți învăța cum să utilizați bara de căutare pentru a găsi caracteristici și comenzi mai ușor. Apoi, vă vom arăta cum să creați propriile formate implicite pentru a economisi timp și energie. De asemenea, veți învăța cum să ascundeți problemele de ortografie și gramatică și cum să recuperați un document pe care nu l-ați salvat. În plus, vom discuta despre cum să schimbați meniurile și să reveniți la salvările mai vechi, precum și despre importanța de a salva fișierele în formatul corect. În cele din urmă, vă vom arăta cum să dezactivați Smart Quotes pentru a evita problemele de formatare a textului.

Utilizând aceste opt sfaturi, veți fi capabil să utilizați Microsoft Word cu mai multă ușurință și eficiență.




1. Utilizați bara de căutare pentru a găsi caracteristici

Word are prea multe caracteristici pentru a-ți aminti locația tuturor ... și nici nu trebuie. Există o bară de căutare aflată în fila View, în care scrie "Tell me what you want to do".

Introduceți doar numele caracteristicii pe care o căutați. Bara de căutare are, de asemenea, un meniu derulant cu sugestii pe care puteți da clic. Apăsați Enter pe tastatură când ați terminat tastarea sau dați clic pe o opțiune din meniul derulant. Word va găsi caracteristica și v-o va prezenta.




2. Creați propriile voastre formate implicite

Opțiunile de formatare din partea de sus a ecranului sunt utile pentru a transforma automat textul în titluri și altele asemenea, dar nu este nevoie să utilizați fonturile și culorile presetate. Puteți să le personalizați în două moduri.

Cea mai ușoară modalitate este să copiați și să inserați în documentul dvs. Word un text care vă place, să-l selectați, să faceți clic dreapta pe opțiunea de formatare pe care doriți să o modificați și să faceți clic pe Update to Match Selection.

O altă metodă este să faceți clic dreapta pe opțiunea de formatare și să selectați Modify. De acolo, puteți schimba fontul, spațiul, dimensiunea și multe altele. Faceți clic pe OK când ați terminat pentru a salva opțiunile.




3. Ascundeți problemele de ortografie și gramatică

Uneori, cel mai bun mod de a trece prin scrierea unei povestiri, a unui raport sau a altui lucru este de a scrie pur si simplu. Liniile albastre și roșii sub diferite cuvinte greșite și gramatică proastă pot distrage atenția și vă pot împiedica progresul.

Puteți să dezactivați cu ușurință aceste verificări de ortografie și gramatică accesând File > Options > Proofing > Exceptions for și bifând ambele căsuțe. Această setare va dezactiva ortografia și gramatica doar pentru documentul pe care lucrați, cu excepția cazului în care selectați opțiunea All documents. Când sunteți gata, mergeți la tabul Review și faceți clic pe butonul Grammar and Spelling pentru a rula o verificare.

4. Recuperați un document pe care nu l-ați salvat

Word s-a închis înainte să puteți salva documentul? Fișierul nu este pierdut pentru totdeauna. Calculatorul dvs. a salvat-o ca fișier ASD. Vedeți acest tutorial pentru a găsi din nou documentul Word.


5. Schimbați meniurile


Există caracteristici pe care le utilizați tot timpul, dar nu vă place să dați clic pe butoanele de meniu pentru a ajunge la ele? Adăugați funcția în meniul rapid care se află în colțul din stânga sus al ecranului.

Accesați tabul File tab > Options > Quick Access Toolbar și selectați All Commands din meniul derulant. Apoi, faceți clic pe comanda pe care doriți să o adăugați la meniul rapid și dați clic pe Add. Când ați terminat dați clic pe OK.




6. Revino la salvările mai vechi

Cred că toți am stat și ne-am uitam la munca noastră și am simțit că schimbarea textului original a fost o idee proastă. Din fericire, Word stochează versiunile vechi. Pentru a vă întoarce la versiunea de dinaintea de a vă salva modificările, accesați File> Info. În fereastră va exista o categorie numită Manage Document și în acea categorie va fi o listă a salvărilor anterioare.

Faceți clic pe o versiune mai veche a documentului dvs. și aceasta va apărea pe ecran. În partea de sus a documentului va fi opțiunea de a compara noua versiune cu versiunea veche și o opțiune pentru a restaura versiunea veche ca și copie curentă. Faceți clic pe alegerea dvs. și urmați instrucțiunile.




7. Salvați fișierul în formatul corect


Dacă aveți întotdeauna nevoie să salvați documentele în altceva decât formatul implicit .docx al lui Word, puteți face ca Word să salveze automat documentele în formatul preferat de fiecare dată. Accesați File > Options > Save, alegeți formatul fișierului din meniul derulant și faceți clic pe OK.

8. Dezactivați Smart Quotes

Dacă copiați un text dintr-un document Word și îl lipiți în WordPress, Blogger sau într-un alt editor de text online, va trebui să dezactivați funcția "Smart Quotes" a programului Word sau altfel textul dvs. lipit o să aibă o formatare ciudată.

Pentru a dezactiva Smart Quotes, dați clic pe butonul File tab> Options > Proofing > AutoCorrect Options> AutoFormat și apoi deselectați casuța pentru a înlocui "Straight quotes" cu "smart quotes". Faceți clic pe OK, apoi pe OK din nou.

Previous Post Next Post