Cum sa creati o semnatura in cadrul e-mail-lului


Semnaturile din cadrul e-mail-lului sunt mesaje scurte care apar in mod automat la sfarsitul oricarui mesaj pe care il trimiteti. Desi puteti introduce cam orice doriti, majoritatea semnaturilor include anumite informatii standard.

Pasi
1. Vedeti cum functioneaza semnaturile in cadrul programului de e-mail folosit. Cautati in comenzi precum Tools, Options sau Sending Mail pentru a gasi locul pentru introducerea semnaturii.
2. Incepeti semnatura cu numele dvs, sub orice forma doriti sa il treceti.
3. Adaugati daca este cazul numele dvs si postul ocupat in cadrul companiei.
4. Adaugati orice informatie de contact cu care sunteti de acord. Daca creati o semnatura profesionala luati in considerare introducerea numarului de telefon, numarul de fax, adresa de e-mail. Daca semnatura este pentru uz personal treceti doar adresa de e-mail.
5. Introduceti legatura de internet la pagina dvs personala.
6. Adaugati un citat, un motto al companiei sau alte declaratii ce va caracterizeaza.

Sfaturi
Multe programe de e-mail va permit sa pastrati mai multe semnaturi. Este util daca doriti sa schimbati intre o semnatura pentru mediul profesional si una pentru cel personal sau daca doriti sa schimbati citatele intre ele.
Puteti departaja semnatura de restul mesajului imprejmuindu-l cu semne precum semne pentru numere, stelute (*) sau linie de mijloc (-).

Atentie
O semnatura este atasata in mod automat daca nu o dezactivati. Asigurati-va ca semnaturile potrivite ajung la persoanele potrivite.

Post a Comment

Previous Post Next Post