Cum sa organizati mesajele din cadrul e-mail-lului


O nu! 12.000 de mesaje in Inbox? Organizandu-va e-mail-ul in diferite casute sau fisiere puteti gasi cu usurinta mesaje. Simplu? Aceste instructiuni ar trebui sa fie valabile pentru majoritatea programelor de e-mail.

Crearea de fisiere

Pasi
1. Creati fisiere conform tipurilor de mesaje pe care le aveti. Este posibil sa doriti sa creati fisiere suplimentare cum ar fi Munca, Clubul meu, Privat, si altele.
2. Pentru a crea fisiere folositi comanda New din meniul File sau din meniul Mailbox, in functie de ce e-mail aveti.
3. Transferati mesajele in fisierele corespunzatoare.

Sfaturi
Programe mai sofisticate de e-mail cum ar fi Microsoft Outlook si Eudora Pro ca permit crearea de filtre pentru a sorta in mod automat mesajele.

Sortarea de mesaje in cadrul fisierelor

Pasi
1. Pentru a organiza mesajele dintr-un fisier in functie de Stare, Marime, Data, Subiect, Expeditor sau Prioritate mai intai deschideti fisierul pe care doriti sa il sortati.
2. Ar trebui sa vedeti coloane diferite in partea de sus a fisierului. Dati clic pe o coloana pentru a sorta mesajele in functie de acea categorie.
3. Mesajele se sorteaza in mod automat.

Sfaturi
Sortarea mesajelor va permite gasirea mai rapida a acestora. De exemplu sortarea in functie de data va permite acces mai rapid la mesajele care au venit inainte de o anumita data.
Este simplu sa stergeti sau sa transferati un set de mesaje atunci cand ele sunt sortate conform unei categorii.

Post a Comment

Previous Post Next Post