Dupa concedieri Google face acum angajari


Google angajează aproximativ 360 de persoane, după ce şi-a anunţat planurile de a concedia aproximativ 200 de angajaţi de la vânzări, în a treia rundă de concedieri de anul acesta.

Posturile disponibile pe site-ul Google sunt de la ingineri software, până la poziţii din departamentele de vânzări şi marketing şi unul de Foodservices Supply Chain Manager la sediul Google.

Compania a recunoscut că a angajat prea multe persoane în anumite domenii atunci când a anunţat, joi, că va concedia 200 dintre actualii angajaţi. În ianuarie, Google a precizat că va renunţa la serviciile a 100 de persoane de la recrutare, angajate cu normă întreagă, şi la alţi 40 de salariaţi din divizia de reclamă pentru radio.

Google este o organizaţie în care sunt angajate peste 20.000 de persoane, având o gamă variată de posturi, a spus Matt Furman, purtător de cuvânt al companiei.

„Sectoarele a căror activitate se suprapune într-una dintre părţile companiei nu afectează numărul limitat de persoane de care este nevoie într-o altă parte a acesteia”, a adăugat el.

Furman a confirmat faptul că posturile apărute pe site-ul Google sunt vacante şi spune că acest lucru nu intră în conflict cu numărul de concedieri anunţate joi.

Jumătate dintre cele 360 de posturi anunţate sunt disponibile în Statele Unite, în vreme ce restul sunt în în alte locaţii, printre care şi Irlanda şi Australia.

Numărul angajaţilor Google a crescut în ultimii ani, ajungând la 20.222, la sfârşitul anului 2008, faţă de 10.674, la sfârşitul lui 2006.

Dar compania a încetinit ritmul angajărilor în ultima perioadă, în condiţiile în care Patrick Pichette, noul director financiar, a acordat o prioritate mai mare controlului cheltuielilor. În trimestrul al patrulea, numărul angajaţilor a crescut cu mai puţin de 100, după ce se încadrase între 400 şi peste 2.000, pe trimestru, în ultimii câţiva ani.

Schimbarea s-ar putea datora, în parte, faptului că Google a redus semnificativ ritmul de achiziţionare a altor companii.

Google a stopat şi anumite proiecte care nu au înregistrat succesul scontat - decizia de a opri activităţile de vânzare de reclamă pe radio şi în presa scrisă.

„Îmi imaginez că îşi orientează resursele către alte zone”, a spus Robert Haley, analist la Gabelli & Co.

În condiţiile în care declinul industrial afectează toate companiile care se ocupă de vânzarea de reclamă online, inclusiv Yahoo şi AOL, Haley a spus că se aşteaptă ca veniturile Google să continue să crească, anul acesta.

Haley a precizat că nu este îngrijorat de faptul că politica de a continua angajările a Google ar putea afecta marjele de profit.

Sursa: chip.ro
Previous Post Next Post